OLLIESCHOOL EVENT 15 juni 2024, KOm jij ook?

Wil jij graag begeleiding om dit prachtige vak te leren? Bekijk hier alle mogelijkheden.

Workshops & opleiding

JIj voelt het aan alles. Fotografie ligt in jouw lijn!
Je bent sociaal, dol op kids en creatief van hart.

Herken jij jezelf in bovenstaande? Dan zou dit vak zomaar HET vak voor jou kunnen zijn!
Lees hier alles over persoonlijke begeleiding door mij op Ollieschool om het allerbeste uit jou te halen!

— ollieschool

Every pro was first an amateur
Start you dream now! :)

vertel mij meer

Contact opnemen voor advies?

Op deze groeps workshop leer je ALLES over newborn fotografie. In de ochtend gaan je o.a. zelf met de pop  wrappen oefenen en laat ik zien hoe je een perfecte stylingset kan opbouwen. In de middag komen er 2 newborn modellen waarbij jullie kunnen mee fotograferen. Super leuke dag vol handige praktische tips en adviezen. Je krijgt handige video's & mijn handboek mee. Na deze dag ga jij vol vertrouwen je volgende shoot in.

Newborn Workshop

395 euro

Deze 1-1 workshop gaat geheel op maat & niveau worden afgestemd. Je mag ALLES vragen over newborn, baby & zwangerschapsfotografie. Je krijgt een uitgebreide huiswerkopdracht & feedback op je werk zodat we direct de diepte in gaan om specifiek aan jouw knelpunten te werken deze dag. Er komt ook een model naar keuze langs. Super waardevolle dag helemaal op jouw wens afgestemd. Je krijgt ook toegang tot video's & mijn handboek mee naar huis

1-1 Workshop

895 euro

nicole tillie

""Een beter coach/docent had ik niet kunnen krijgen.. Je bent een voorbeeld een inspirator, een geweldig lief mens!
Maar bovenal iemand die alles met zoveel liefde, inzet, passie en doorzettingsvermogen aanpakt. Mij motiveert om het allerbeste in mezelf naar boven te halen en elke dag opnieuw mij laat inzien dat dromen uit kunnen komen door er keihard voor te werken"!

vertel mij meer

Deze 1-1 opleiding heeft zijn resultaat ruimschoots bewezen. Meerdere succesvolle fotografen hebben deze opleiding bij mij gevolgd de afgelopen jaren en zijn hun carriére hier vanaf nul ervaring gestart. Droom jij van een leven als fotograaf?

Pak dan deze exclusieve kans op mijn privé opleiding voor 6 maanden. Na 6 maanden staat jouw fotografie bedrijf en kan jij je droom gaan leven :)

DE opleiding tot newborn, baby & zwangerschapsfotograaf

let's learn something new

brenda in de pers