Online training

basis newborn Training

Heb jij de wens om te starten met newborn fotografie maar weet je niet zo goed waar en hoe je moet beginnen? Wil jij graag eerst even kijken of dit vak iets voor jou is voordat je lid gaat worden van de Ollieschool videotheek of de opleiding komt volgen?

Ontdek in 6 handige modules met uitleg video's hoe jij stap voor stap je eerste newbornshoot kan voorbereiden, uitvoeren, bewerken en kan leveren aan je allereerste klant!

Dit vak is het mooiste vak van de wereld.

Deze Basis Newborn Training is de perfecte kick start om te kijken of dit wat voor jou is :)

In 6 modules klaar om te starten met jouw eerste shoot!

Veilig en met vertrouwen starten met newborn fotografie

In deze module leer ik je de basis rug pose. Ik leer je hoe je een schaal het beste kan opbouwen zodat jij de newborn in een prachtige rugpose kan neerleggen voor jouw eigen shoot.

In de newbornfotografie is het wrappen een essentieel onderdeel. Door het wrappen (met een doek de newborn inwikkelen) voelt de newborn zich veilig en beschermd. Daarnaast kan je hierdoor ook makkelijk de newborn in een schaal poseren. Ik leer je hier in deze module de belangrijkste basiswrap.

basis wrap

We bespreken de basis van fotografie. Ik leg je hier in kleine makkelijke stapjes de techniek uit van fotografie. Na deze module heb jij voldoende kennis over diafragma, ISO, sluitertijd. Daarnaast geef ik je handige tips over natuurlijk licht.

Fotografie

We starten deze online training met een stukje mindset en intentie. We gaan het hebben over hoe je een newborn het beste kan vastpakken en waar je allemaal op moet letten qua veiligheid als jij je eerste shoot gaat doen. Ik leer je de methodiek van newbornfotografie zodat jij je goed kan voorbereiden. Ik geef je allemaal praktische tips om je shoot zo soepel te laten verlopen.

methodiek

wat ga je leren? Kijk mee bij de shoot van james

basis pose

In deze module leer ik jou hoe jij je foto's van je kaartje in je computer krijgt, hoe je je eigen fotobestand moet openen in photoshop en hoe je de belangrijkste newborn basis edits kan doen. Ik leer je ook hoe je jouw shoot naar jouw eerste klant kan sturen.

Yep! Na deze basis newborn training kan jij vol vertrouwen gaan starten met je eerste shoot!

basis bewerken

Je leert hier hoe je de newborn moet vastpakken. Je leert ook hoe je de newborn moet neerleggen ten opzichte van het licht. We gaan het hebben over welke instellingen je moet gebruiken in je camera en vanaf waar je de foto moet nemen. Ik laat je precies zien welke hoek je moet pakken en welke variatie je allemaal kan aanbieden van perspectief voor jouw klant.

DE foto nemen

By Yin

"Deze online training is zo goed opgebouwd dat je heel gericht de juiste vaardigheden kan oefenen.  Brenda legt alles heel duidelijk uit. Super!"

Ja ik wil het volgen!

Deze online training is specifiek gemaakt voor de startende fotograaf die graag goed voorbereid een newbornshoot wil gaan proberen. Na het volgen van deze training ga jij met nog meer zelfvertrouwen je volgende shoot in en weet jij meteen dat les krijgen bij Ollieschool jou naar een hoger level zal brengen :)

De online newborn basis training!

online basis newborn training

€37

online training

Basis Newborn Training

ja dit is precies wat ik nodig heb

reguliere prijs 199 euro nu voor 37 euro

Bij deze basis newborn training zit er geen persoonlijke begeleiding bij van Brenda Olie. De video & tekst modules zijn zo opgebouwd dat ze heel makkelijk zelfstandig te volgen zijn. Indien je iets niet begrijpt of kan vinden mail@ollieschool.nl

Wil je meer online leren?
Wil je alle poses leren & alles over newbornfotografie zwangerschap- & babyfotografie? Check dan de "Ollieschool Videotheek" vol met online trainingen

Wil je graag begeleid worden in juw proces naar fotograaf? Boek dan een losse mentoring call OF start jouw droom door het volgen van de 1-1 opleiding van 6 maanden.  In deze prachtige opleiding leer jij exclusief van Brenda Olie hoe jij een succesvolle fotografie onderneming kan opzetten. Welkom bij Ollieschool :)

zit er begeleiding bij deze training?

Maakt niet uit, ik had ook totaal geen ervaring met newborns toen ik hiermee ging starten. Ik ga jou weer handige praktijktips geven hoe je wat zekerder newborns kan gaan vastpakken en poseren.

ik heb totaal geen ervaring met newborns

Deze basis newborn training blijft voor altijd zichtbaar in je Ollieschool account. Mochten wij ooit wisselen van hosting dan verhuis je automatisch mee.

hoelang heb ik toegang tot deze training

Dat geeft ook nog niet. Tijdens de online basis training geef ik je  tips  voor camera en lenzen. Start gewoon met wat je nu hebt en dan voel je vanzelf of je bereid bent om hierin verder te gaan groeien en investeren.

ik heb nog geen goede camera

Direct na aanschaf van jouw online basis training ontvang je een mailtje met inlog instructies en kan je gelijk gaan beginnen. Check altijd even je spambox als je niks hebt ontvangen of stuur een
bericht naar mail@ollieschool.nl voor technische ondersteuning.

wanneer kan ik beginnen

Dat geeft helemaal niet. Deze online basis training is zo ontwikkelt dat we eerst de techniek van het fotograferen bespreken. Hierdoor heb jij een goed fundament voor de toekomst!

ik heb helemaal geen fotografie ervaring

Lees hieronder rustig alle antwoorden door

Heb je vragen?

Ik heb nog geen styling spullen

Tijdens deze modules geef ik je tips waar je mooie styling spullen kan kopen en waar je op moet letten. Het geeft nog niet als je nu nog niks hebt liggen.