newborn fotografie workshop

Newborn Workshop 2022

March 12, 2022

Op mijn leerschool Ollieschool ga ik in 2022 weer beginnen met de Newborn Workshop!

De nieuwe 1 daagse Newborn Workshop

Het is een hele fijne combinatie van de juiste newborn fotografie vaardigheden oefenen met de pop, meekijken met de echte newborn (en mee fotograferen) & toegang krijgen tot een nieuwe speciale online “Newborn Workshop Module”!

Hier kan je achteraf nog video’s terugkijken over de theorie van newborn fotografie, 4 wraptechnieken, rug, zij en kin poses in props & beanbag en hoe ik een newborn foto bewerkt. Handig! Je krijgt na positieve deelname een certificaat “Newborn Workshop” van Ollieschool.

Deze workshop is perfect voor iedereen die graag in het “echie” wilt komen meekijken in mijn studio in Bergambacht & de juiste vaardigheden wilt gaan oefenen om zelf NOG beter te gaan worden in Newborn Fotografie!

Kom jij ook?

Data:
20 APRIL
25 MEI
24 JUNI

Prijs:
De workshop inclusief handboek, online modules met info over nebworn fotografie, de online phostohop training & een certificaat van deelname voor 499 euro incl btw
Locatie: Mijn studio in Bergambacht

Momenteel zijn alle fysieke workshops afgelopen en kan je alleen nog maar online volgen.

nwborn workshop newborn fotografie