OLLIESCHOOL EVENT 15 juni 2024, KOm jij ook?

leer alles over lens keuze

Leer alles over scherptediepte

leer alles over licht

kijk mee achterop mijn camera

Leer hier in makkelijke taal de theorie van fotografie. Diafragma, ISO, Sluitertijd, AF punten, scherptediepte & witbalans gaan bekende begrippen voor jou worden na het volgen van mijn Basis Fotografie training! :)

Basis Training Fotografie

in de OLLIESCHOOL videOtheek

sale

Leer deze ouder-hand pose

Leer deze prachtige draai wrap techniek

Photoshop voor Newborn Fotografie

nog meer in de videotheek

Leer in deze basis newborn training helemaal vanaf 0 hoe je een newborn moet vastpakken, neerleggen tov het licht en welke instelling je moet gebruiken om een een dromerige newbornfoto zelf te maken. Ga vol vertrouwen jouw eerste shoot in!

Basis Newborn Training

In de videotheek

Module Lead. Game-changer to; inclusive inclusive natural resources shine white paper thought provoking systems thinking disrupt youth synergy. Because commitment her body her rights mass incarceration ecosystem.

Product Two

$27