We gaan weer open :)

May 22, 2020

Ollieschool gaat weer open!

Na overleg met het RIVM mogen we per 1 juni ook weer workshop geven. Superblij mee!

Dit zijn onze nieuwe studio/Ollieschool regels:

• Ziek of beginnende klachten? Aub aangeven voor de shoot op 0658825139 en kosteloos shoot verzetten.
  • Hebben jullie de afgelopen 12 dagen contact gehad met iemand die corona had of corona achtige klachten? Meldplicht en ook de shoot/workshop verzetten uit voorzorg.
  • Alleen directe familie van de modellen mogen naar binnen: de kleine en 1 of maximaal 2 ouders. Indien ze niet op de foto gaan: geen broertjes of zusjes ivm afstand bewaren in de studio.
  • Indien je tijdens onze shoot/meeting eventueel toch moet hoesten/niezen altijd in je elleboog en /of ga even naar buiten op de gang, was je handen extra met de papieren wegwerp doekjes.
  • Raak zo min mogelijk spullen aan in de studio.
  • Maak gebruik van de papieren bekers voor koffie, thee en water.
  • Handen desinfecteren in de gang voor binnenkomst in de studio.
  • Schoenhoesjes aan de voeten voor binnenkomst studio
  • Geen handen schudden of andere lichamelijk contact
  • We proberen de 1,5 meter afstand regel zoveel mogelijk toe te passen. Hou aub gepaste afstand tijdens de workshop & shoot.
  • Alle attributen die tijdens de shoot gebruikt worden, gaan uitvoerig schoongemaakt na afloop van de workshop
  • Masker gebruik in overleg. Indien ik dichterbij dan 1,5 meter moet komen met jullie kleintje zet ik een masker op.
  • Probeer toiletbezoek te beperken.

Coronaregels newbornshoot:

Alle regels zoals hierboven, alleen kan ik hierbij zelf de 1,5 meter afstand niet bewaren omdat ik dichtbij de newborn moet komen ivm zijn veiligheid.

Ik werk hierdoor met een mondkapje tijdens de newbornshoot. Ik heb speciale touch wegwerp handschoenen die ik gebruik tijdens het positioneren. Hierdoor kom ik niet in lichamelijk contact met uw kostbare kleine en kan ik hem/haar toch prachtig neerleggen voor jullie waardevolle newbornfoto’s.

Daarnaast gebruik ik kraammatrasjes om op mijn wollen spullen kleedjes te leggen zodat uw kleine altijd op een fris gewassen ondergrond gaat liggen. Ik gebruik dan een wasbare layer eroverheen zodat u dit ziet op de foto. Hierdoor kan ik toch hygiënisch gebruik maken van de wollen layers.

Ondanks deze regels gaan we er uiteraard alsnog een gezellige workshop & shoot van maken en onvergetelijke waardevolle foto’s creëren.

Bedankt voor jullie vertrouwen in mij.

Ik heb het nieuwe workshop rooster net in de agenda gezet ! Zie hier: https://ollieschool.nl/agenda

Liefs Brenda