Nieuwe workshop Newborn Fotografie Follow up!!!

August 11, 2018

De voorwaarde is dat je al een newborn workshop hebt gevolgd en de basiskennis fotografie & newborn fotografie bezit. Tijdens deze workshop gaan we het vooral hebben over knelpunten en het effectiever maken van je newborn shoot zodat je het optimale voor je klant kan gaan bereiken!
We gaan het hebben over gebruik van natuurlijk licht, verschillende poses en wraptechnieken. Uiteraard ook over prijsbepaling en klantenservice en hoe jij je ideale klant over de vloer kan krijgen. Welke middelen kan je zelf inzetten om meer shoots te kunnen doen, en er ook genoeg geld mee te kunnen gaan verdienen? Het is belangrijk dat het niveau van je foto’s goed is! Daarnaast is je branding en je eigen merk zijn super belangrijk.

We hebben een ronde portfolio bespreking waarin iedereen 3 foto’s mag laten zien en hier krijg je opbouwende feedback voor die je gelijk kan gaan toepassen bij je volgende shoot. Praktische tips en adviezen waardoor jij weer dat belangrijke zetje krijgt om door te groeien!

Uiteraard komt er deze dag ook een newborn model en ik zal laten zien hoe ik binnen korte tijd meerdere set ups opbouw om veel diversiteit voor de klanten te creëren. Jullie kunnen meekijken tijdens deze shoot en eventueel ook mee fotograferen. Deze foto kan je gebruiken als oefenmateriaal, maar niet voor eigen portfolio aangezien je de newborn niet zelf hebt geposeerd. Als laatste ga ik een foto die we die dag hebben gemaakt bewerken in photoshop, zodat jullie van A tot Z zodat jullie kunnen observeren en leren.

De klas is klein, 2-6 personen zodat er voor iedereen voldoende aandacht en begeleiding is.

Je krijgt aan het einde een leuk verassingssetje van From Ollie with Love. (www.fromolliewithlove.nl)
Eerdere workshop deelnemers van Brenda Olie/Ollieschool krijgen 10% korting op deze Follow up workshop.

Lunch, drankjes en lekker hapjes zijn inbegrepen.

Na deze dag ga jij vol inspiratie en enthousiasme je eigen newborn fotografie shoots gaan voortzetten!
Prijs: 499 incl. BTW
Tijd: 9:30-16:00
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Data:
Maandag: 6 februari 2017
Vrijdag: 24 maart 2017

Deze workshop kan je eventueel ook individueel inboeken en kijk ook eens naar de nieuwe online mogelijkheden voor een Follow up online meeting! Online begeleiding vanuit je eigen huiskamer!

**Belangrijk: Bij Ollieschool is het niet toegestaan om workshops te volgen als je zelf workshops geeft of gaat geven binnen 2 jaar na het volgen van de workshop.**