Individuele Opleiding tot newborn/baby fotograaf 2019

August 11, 2018

Tijdens deze intensieve opleiding vertel ik je helemaal vanaf het begin hoe je alles moet doen en help ik jou om je eigen bedrijf op te zetten.
Deze opleiding duurt minimaal 8 maanden maar de meeste doen er meer dan 1,5 jaar over om alles helemaal af te ronden. Het mooie aan deze opleiding is dat je zelf het tempo kan bepalen en hierdoor is het ook goed te combineren met je werk en gezin.

Newborn fotograaf woren is een mooi proces maar ook een zwaar proces. Het ziet er heel makkelijk uit maar ik kan je garanderen dat dit niet het geval is als je het zelf moet gaan doen. Het is belangrijk om hier goed gehlopen in te worden.

**NIEUW**

Opleiding tot newborn/ baby/ zwangerschapsfotograaf

Sta jij op het punt om je passie te gaan leven? Wil jij graag je leven omgooien en een eigen onderneming starten tot newborn en baby /zwangerschaps fotograaf? Dan is dit jouw kans.

Tijdens deze intensieve opleiding tot fotograaf leer ik je alles wat je nodig hebt om je eigen fotografieonderneming vanaf de grond helemaal op te bouwen. Ik had alleen een lege agenda, mijn fotografie droom en mijn camera en ik heb vanaf de bodem mijn bedrijf binnen 1 jaar opgebouwd. Hoe ik dit voor elkaar gekregen heb, deel ik in dit traject met jou.

Ik geef jou alle belangrijke informatie die nodig is. Ik leer je fotograferen en poseren. Ik leer je je natuurlijk licht begrijpen, alles over scherptediepte, je camera beheersen, shoots stylen en alle andere sociale en persoonlijke eigenschappen die nodig zijn om succesvol te kunnen zijn in deze harde en volle fotografie wereld. Tijdens deze intensieve opleiding deel ik met jou zeer waardevolle kennis die je leven zullen veranderen.

Ik ga je alles leren over newborn, baby, zwangerschapsfotografie met natuurlijk licht.

Je krijgt les in een klein groepje studenten van 3 tot 6 studenten waardoor er maximale aandacht is voor iedereen. Ik geef je uiteraard een VIP behandeling bij From Ollie with Love met 250 shoptegoed en levenslang 20 % korting. Ik leer je photoshoppen, deel alle newborn fotografie trucjes en ik vertel precies welke camera, lenzen en andere spullen je het beste kan kopen. Geen onnodige uitgaven meer voor jou. Daarnaast vertel ik je alles over producten, albums en andere producten en hoe je je klanten kan vinden. Ik help jou met het vormgeven van je bedrijf, je branding. Ik coach je met het vinden van je eigen identiteit als fotograaf. Mijn doel is om aan het einde van dit traject jou te zien slagen als fotograaf. Dit traject word afgesloten met een Assessment, je krijgt hier een certificaat van. Na deze intensieve opleiding krijg je nog een speciaal nazorgtraject en kan je altijd nog terugvallen op mijn ondersteuning.

Inhoud” Opleiding tot Newborn/baby zwangerschapsfotograaf”:

Welke spullen je moet kopen ? (TIP: Wacht aub met spullen kopen totdat we elkaar hebben gesproken zodat je geen dure onodige miskopen gaat doen)
Fotografie kennis
Sluitertijd, diafragma en ISO: Technische kant van je camera
Natuurlijk licht
Poseren
Photoshop
Zwangerschapsfotografie met modellen
Alles over Newborn fotografie met modellen
Baby fotografie met modellen
Portfolio review
Bedrijfsvoering, KVK, wat is nodig?
Ondernemersplan/ tips pandje zoeken
Tips voor het laten maken van je website/logo/branding
Prijsbepaling/ marketing/social media
Assessment
Speciaal nazorg traject
Luxe opleidingsboek

Deze opleiding duurt ongeveer 12 maanden en je hebt ongeveer 1 keer in de maand les.
12 lessen van 10:00-15:30

– 10 lessen in de groep
– 1 individuele dag met jou mee naar je eigen newbornshoot
– 1 dag Assessment

Studiebelasting: minimaal 20 uur per week voor jou. Veel huiswerkopdrachten.

Geheimhouding: Alle informatie die ik met je deel is strikt vertrouwelijk. Deze informatie mag niet worden gedeeld, gekopieerd of worden gebruikt voor eigen workshops.
Let op: Enige voorkennis van fotografie is aanbevolen. In de eerste les ga ik wel uitgebreid in op specifieke fotografie kennis. Het is van groot belang dat je tussen de lessen door voldoende tijd hebt om eigen portfolio shoots te gaan doen.

Opleidingskosten:
Traject van 12 maanden: ik ga ook een keer mee naar je eigen newbornshoot op locatie om je praktische tips te geven. Cadeaubon van From Ollie with Love t.w.v. 250 euro, een opleidings werkboek met alle informatie die je nodig hebt en daarnaast nog een compleet handboek newborn fotografie. Dit traject is beschikbaar voor 3750,- incl BTW. Het is toegestaan om in termijnen te betalen (na overleg)

LET OP: Boek op tijd je plekje, er zijn maar enkele exclusieve opleidingsplekken per jaar. Lesdagen zijn op vrijdag.

1) 10 mei 2019 ( je kan je nu inschrijven!)
2) 7 juni 2019
3) 5 juli 2019