Vol vertrouwen jouw eerste shoot in

Starten met newborn fotografie

Welkom!

Jij voelt aan alles dat je nu echt tijd wil gaan maken voor jouw fotografie passie! Dan zit je hier bij mij helemaal op de juiste plek! :)

Ik heb voor elke starter die helemaal vanaf het begin gaat starten met newborn fotografie een handig frame work! Leer hier veilig hoe je vol vertrouwen kan gaan starten met newborn fotografie.

— Marie Forleo

“Every pro was first an amateur
Start your dream now!"

Leer binnen 6 modules veilig te starten met jouw allereerste newbornshoot! Deze praktische online training met leert jou precies dat wat je nodig hebt om veilig en succesvol te kunnen starten. Resultaat: Na het volgen Faboulus First Newbornshoot kan jij vol vertrouwen een newborn schattig op de rug geposeerd fotograferen in een schaal. Ik weet precies welke stappen jij moet volgen om tot dit beeld te komen. Mijn Ollieschool methode heeft al duizenden vrouwen geholpen aan een positieve veilige eerste newbornshoot. Wil jij dit ook?

Faboulus First Newbornshoot

- vol vertrouwen starten- DIY online cursus 37 euro

Wil je praktijkles? Kom dan naar het Ollieschool Event op 15 juni 2024. Deze dag staat in het teken van de geposeerde newborn fotografie! Kijk mee bij een echte newbornshoot en ga zelf de juiste vaardigheden oefenen met je camera in het Newborn Parcour. In de middag leer ik je ook handige trucjes met photoshop om je newbornshoot prachtig te kunnen bewerken. Onmisbaar voor elke geposeerde newborn fotograaf lover :)

Ollieschool Event

15 juni- berkenwoude- 197 euro

LInda de B

"Wow! Brenda bedankt! Jouw heldere uitleg, tips en voorbeeld video's hebben er echt voor gezorgd dat ik vol vertrouwen durfde te starten met newborn fotografie! Ik ben supertrots op mijn eerste shoot :)"

meer info

Mogelijk lees je dit allemaal en denk je: Ja Ik wil de shortcut en eigenlijk direct instromen bij de populaire 1-1 opleiding tot professioneel newborn fotograaf. Deze 1-1 opleiding leert jou binnen 6 maanden te starten als zelfstandig fotograaf met specificatie newborn fotografie.

Jij wilt het gelijk goed aanpakken

let's learn something new

Brenda Olie in de pers